60% meer omzet voor De Koffiepot

25 november 2014 |
60% meer omzet voor De Koffiepot<

Zestig procent meer omzet ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. Echt waar! Dit overkomt Lunchroom De Koffiepot
uit Hardenberg op dit moment.

Winnaar Lekkerste Lunchroombroodje
De omzetstijging is een direct gevolg van het winnen van de titel 'Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland' van vakblad Lunchroom en van de verbouwing en restyling eerder dit jaar. Niet alleen de lunchroombranche pikt het op, maar ook lokale en landelijke media. Wat te denken van Q-music, dat de lunchroom uitriep tot 'Winnaar van de dag'?

Lunchen is populair
"Vroeger was je blij als je met de lunch wat te doen had in november", vertelt Tamara Meertens van Lunchroom De Koffiepot. "Nu is het altijd vol tijdens de lunch. Sowieso is buiten de deur lunchen enorm populair geworden. Niet alleen de totale omzet is enorm gestegen, maar ook de besteding per gast is omhooggeschoten. 2014 wordt echt een topjaar voor ons."

Media
Het succes van De Koffiepot komt niet vanzelf, dat is logisch. Er worden volgende week broodjes verkocht bij de plaatselijke voetbalvereniging, er werden broodjes uitgedeeld bij een instelling en komende week komt er een paginagroot stuk in de lokale krant. Dat is slim ondernemen. De Koffiepot is een uitstekend visitekaartje voor de lunchroombranche.

Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Video
Op reportage: Eetcafé De Poort

Net buiten het centrum van Utrecht staat het gezellige eetcafé De Poort. Iedereen die in Utrecht woont kent dit café en komen er ook regelmatig. De Poort zorgt voor een uniek huiskamergevoel waar je kan uitrusten, bijkletsen en lekker eten en drinken. "Onze naam komt doordat ...

Video
Op Reportage: Brownies&downieS Harderwijk

Brownies&downieS... Een concept waar Pernilla Spijker uit Ermelo wel blij van werd. “Ik studeerde commerciële economie aan Windesheim in Zwolle. Ik had geen idee wat ik na de studie wilde doen. Een kantoorbaan is niks voor mij maar ik wilde graag iets voor mijzelf beginnen", aldu...

Video
Op Reportage: Panino di Pino

Simone Prestifilippo is samen met haar man Michael eigenaar van de lunchroom Panino di Pino. Panino di pino is een lunchroom waar de moderne Italiaanse sfeer samen met de heerlijke broodjes, Pasta’s en sorbetijs in het centraal staat. Panino di Pino is opgericht door de schoonvader van Sim...

Personalia Fastservice
Domino's krijgt Nederlandse CEO voor Europa

Domino's Pizza Enterprises Limited (ASX: DMP), moederorganisatie van Domino’s pizza Nederland publiceerde deze week haar halfjaarcijfers. In Europa realiseerde Domino’s een sterke omzetgroei van +9,4% tot €382,8m (+5,0% SSS) en een EBITDA €29,4m (+15,6%). Daarnaast opende D...

Video
Op Reportage: Het nieuwe Olivier

Brasserie Olivier in Bilthoven is met haar 37 jaar een van de oudste eetgelegenheden in het dorp. Sinds een half jaar is Olivier verhuisd naar een nieuwe locatie. En daar horen veranderingen bij. Eigenaresse Myrna Janssen vertelt trots haar verhaal. ‘’We zijn verhuisd naar de meest ce...

Bezorgen Achtergronden
Brabanders eten vooral kip met carnaval 

Brabantse carnavalsvierders eten graag kip. Dat blijkt uit cijfers van maaltijdplatform Deliveroo. Op basis van data van de carnavalsdagen afgelopen jaren bekeek het bedrijf waar zij tijdens carnaval een piek in bestellingen kunnen verwachten, en waar de feestgangers per stad het meest zin in hebben...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: