Supervisor Huishouding

Uw vacature op deze site?

Supervisor Housekeeping

Als supervisor housekeeping ben je verantwoordelijk voor het plannen, regelen en bijsturen van de medewerkers in de werkuitvoering. Elke ochtend begin je met een kop koffie en de kamerlijsten. Het is belangrijk dat iedereen goed geïnstrueerd wordt zodat alles op tijd schoon is voor de nieuwe gasten. Als supervisor doe jij altijd een kamercheck en zorg je dat iedereen gemotiveerd blijft op de werkvloer. Na een ochtendje werken gaan jullie met z’n allen op pauze waarin iedereen lekker kan bijkletsen. Na de pauze zijn de laatste ruimtes aan de beurt. De suite moet nog schoongemaakt worden en er moet een fles champagne koud staan, op aanvraag van de gasten. Als laatste check je de openbare gelegenheden nog, en als dan alles klaar is zit jouw werkdag er bijna op. Je loopt terug naar het kantoor waar je de laatste hand legt aan de roosters waarna je lekker naar huis gaat en je weer klaar maakt voor de volgende werkdag.

Ben jij die gezellige dame of heer die het heerlijk vindt om lekker te poetsen en blij wordt van schone hotel kamers?

Taken en Verantwoordelijkheden  

  • Het coördineren van de uit te voeren werkzaamheden ten aanzien van werkindeling en inzet van personeel op basis van de bedrijfsdrukte;
  • Zorgdragen voor de controle van kamers en publieke ruimte volgens de standaarden;
  • Leidinggeven aan de medewerkers, motiveren, begeleiden, inwerken;
  • Correct en vriendelijk te woord staan van gasten, beantwoorden van vragen, attent zijn op en behandelen van wensen en klachten, ook in het Engels en Duits;
  • Beheren van de linnenkamers, uitgeven en innemen van hotellinnen. Bewaken van de voorraadhoogte en afstemmen met wasserij ten aanzien van aanvullingen.
  • Verzorgen van gastenwas/gastenstoomgoed: verzamelen, controleren, tellen en verzenden naar externe dienstverlener en controleren op correcte reiniging na retourontvangst en signaleren van ontbrekende stukken. Indien nodig strijk- en naaiwerk verrichten.
  • Beheren van gevonden/verloren voorwerpen.
  • Attent zijn op naleving door medewerkers van de gestelde regels ten aanzien van bedrijfshygiëne, (kamer-) presentatie, werkmethoden en correct gedrag naar gasten toe.
  • Toezien op de werkvoortgang, werkkwaliteit en toezien op het juist gebruik en onderhoud van schoonmaakmiddelen, -apparatuur en hulpmiddelen.

Profiel

  • MBO/HBO, bvk Facilitaire Dienstverlening;
  • Ervaring in een leidingevende functie in een soortgelijke omgeving;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is een vereiste, Duits is een pré;
  • Je bent flexibel inzetbaar, ook gedurende avonden en weekenden;
  • Kernwoorden: Oog voor detail, servicegericht, operationele instelling, stressbestendig, planmatig.

Word jij onderdeel van de Oranje Familie?

Wij verzoeken je vriendelijk om je brief met cv en (pas)foto via de  e-mail te verzenden. 
Telefoonnummer: 071-3676829
E-mail adres: sollicitaties@hotelsvanoranje.nl

Solliciteer direct
  • Uur: 38
  • Dienstverband: Vast
  • Opleidingsniveau: Niet van toepassing

Meer vacatures

Radisson Blu Palace Hotel - Noordwijk aan Zee - 40 uur Meeting & Events Representative
Radisson Blu Palace Hotel - Noordwijk aan Zee - 40 uur Financial Controller
de Hotels van Oranje - Noordwijk - 38 uur Manager Event Operations
Radisson Blu Palace Hotel - Noordwijk aan Zee - 40 uur Restaurant Medewerker (m/v)
Radisson Blu Palace Hotel - Noordwijk aan Zee - 40 uur F&B Medewerker (m/v)
Radisson Blu Palace Hotel - Noordwijk - 40 uur Ontbijt medewerker (m/v)
Radisson Blu Palace Hotel - Noordwijk aan Zee - 40 uur Banqueting Medewerker (m/v)

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: