Wees niet te laat en pak die goodiekist!

19 maart 2012 |
Wees niet te laat en pak die goodiekist!<

Alleen al voor de bijzondere, goedgevulde goodiekist moet u de Nationale Lunchroomdag* bezoeken. Geen tas, zak maar een flinke kist vol *gratis* attributen van *grote merknamen.

Grote merknamen
Producten van Callebaut, Ad van Geloven, Zwanenberg, Sligro, Koppertcress, Campina, Unilever, Mocca d'or en nog veel meer, vindt u allemaal in deze goodieKIST. Nieuwsgierig? Bekijk de slideshow en mis de goodieKIST niet!



Overig nieuws

Opening
Chocoladebar geopend in Amersfoort

Op 29 augustus 2016 is met een knallende receptie voor genodigden de eerste Quetzal chocoladebar in Nederland geopend. Robert Hoenderdos, franchisegever, heeft door het verwijderen van de reclamesticker op de ruit de vestiging voor iedereen zichtbaar gemaakt. Ondernemerspaar van der Heul is blij...

Opening
Cornelis Bar & Kitchen opent in Rotterdam

Na een maandenlange verbouwing opent Cornelis deze week officieel de deuren in het centrum van Rotterdam. Met wijds openslaande raampartijen naar het imposante Stadhuis, een robuuste bar, rijke geuren van Bourgondische gerechten én prachtig geselecteerde glazen wijn kunnen de betere levensgen...

Economie
Bijna 7 procent meer omzet voor lunchrooms

De omzet van de horeca is in het tweede kwartaal van 2016 met 4,8 procent toegenomen ten opzichte van hetzelfde kwartaal een jaar eerder. De omzet groeit hiermee al drie jaren op rij. Ook de werkgelegenheid en het aantal starters bleven groeien. In de eerste twee maanden van het tweede kwartaal ware...

Regelgeving
Restaurants zijn boos op NVWA en eisen genoegdoening

Een groep van vijftien restaurants, waaronder dertien Chinese restaurants is boos op de Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit (NVWA). De NVWA wil verouderde en kritische rapporten over de betreffende zaken openbaren. Dinsdag wordt de zaak behandeld voor de bestuursrechter. De NVWA constateerde da...

Economie Horeca Achtergronden
Dagzaken vullen leegtes in winkelstraten op

Dagzaken, zoals koffiecafés, lunchrooms en ijszaken, vullen de leegte in op die in winkelstraten zijn ontstaan door het wegvallen van winkels. NVM Business signaleert deze trend in een rapport over de grootste tien winkelsteden. Panden die eerder een zuivere winkelfu...

Horeca Achtergronden
Wat is de ideale bedrijfsnaam voor een horecazaak?

Op donderdag 1 september 2016 verschijnt Hoe noem ik mijn tent?: gids voor het vinden van een bedrijfsnaam in de horeca, geschreven door copywriter en naamexpert Wouter van der Land. Het boek helpt startende horecaondernemers bij het vinden van een naam met een duidelijke meerwaarde voor hun zaak. ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang tweewekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2016 - Uitgeverij PS

Uitgave door: