McDonald's start nieuwe campagne

2 mei 2012 |
McDonald's start nieuwe campagne<

'Maak je eigen burger en word de bekendste burger van Nederland'. Met deze slogan nodigt McDonald's mensen uit om een eigen burger te maken en dit recept in te leveren bij de fastfoodketen.

Zeventig ingrediënten
In mei kan iedereen een broodje maken en inleveren op de website. Bij het samenstellen van de burger, moet men uit zeventig ingrediënten kiezen. De creaties met de meeste stemmen, komen in de top tien. Deze worden gepresenteerd aan een jury. De winnende burger is vanaf september te koop in alle filialen.
Myrtille Vromans

Overig nieuws

Research
'Toeristenindustrie loopt miljoenen mis vanwege Brexit'

De toeristische sector in Nederland loopt komende jaren miljoenen mis door de Brexit, voorspelt ABN AMRO in een vandaag gepubliceerd rapport. De daling van de waarde van de pond maakt tripjes naar Nederland duurder. De verwachte economische neergang zal ervoor zorgen dat er mogelijk duizenden m...

trends
Pokérstops in restaurants populair

De Pokémon go app wordt door vele bedrijven ingezet als een marketingtool om meer klanten te lokken. Er wordt ingespeeld op de hype door een module in de app aan te zetten waarmee er veel Pokémon op een locatie komen. Hierdoor kunnen de klanten tijdens het eten Pokémon vangen. D...

Regelgeving
Gezocht: 12 jonge Belgische 'alcoholdetectives'

De Belgische Federale Overheidsdienst Volksgezondheid heeft een opmerkelijke vacature op haar site geplaatst. Het ministerie zoekt twaalf jonge ’detectives’ die in de eigen regio controleren of de tabaks- en alcoholwetgeving voor minderjarigen wordt nageleefd. De vacature-tekst luidt:...

Bier
AB InBev compenseert aandeelhouders

AB InBev heeft het bod op SABMiller om Brexit verhoogd. Hierdoor worden de aandeelhouders van SABMiller gecompenseert voor de recente waardedaling van het Britse pond. Het bedrijf biedt nu 45 pond per aandeel in plaats van 44 pond, liet de Belgische brouwer dinsdag in een persverklaring weten. Aa...

Economie
Omzet horeca stijgt harder in Nederland dan in EU

De omzet van de Nederlandse hotels, restaurants en cafés is de laatste jaren sterker gestegen dan gemiddeld in de Europese Unie. Na het uitbreken van de kredietcrisis daalde de horecaomzet in Nederland juist meer dan in de rest van de EU. Inmiddels ligt de horecaomzet zowel in Nederland a...

Vis
HANOS breidt uit met Q-vis

Door de krachtenbundeling ontstaat er voor klanten van beide bedrijven een groter assortiment en een optimale dienstverlening met snelle levering. Met de overname haalt de kennis en het inkoopnetwerk van de visspecialist in huis. Het voltallige team van Q-vis verhuist per 1 augustus 2016 naar de ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang tweewekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Account
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2016 - Uitgeverij PS

Uitgave door: