McDonald's start nieuwe campagne

2 mei 2012 |
McDonald's start nieuwe campagne<

'Maak je eigen burger en word de bekendste burger van Nederland'. Met deze slogan nodigt McDonald's mensen uit om een eigen burger te maken en dit recept in te leveren bij de fastfoodketen.

Zeventig ingrediënten
In mei kan iedereen een broodje maken en inleveren op de website. Bij het samenstellen van de burger, moet men uit zeventig ingrediënten kiezen. De creaties met de meeste stemmen, komen in de top tien. Deze worden gepresenteerd aan een jury. De winnende burger is vanaf september te koop in alle filialen.
Myrtille Vromans

Overig nieuws

Culinair
Starbucks mikt op een Michelinster met nieuwe gerechten

Vanaf 10 januari staan er Sous Vide Egg Bites op het menu van Starbucks. Jazeker, de koffieketen gaat helemaal culi en lijkt zich te richten op het binnenhalen van de eerste Michelinster. De Sous Vide Egg Bites zijn onderdeel van de ontbijtsandwiches van Starbucks. Deze bevatten stuk voor stuk minde...

Lunch
Kwalitaria heeft omzet fors zien stijgen

Cafetariaformule Kwalitaria heeft de omzet in 2016 met ruim 11 procent zien stijgen ten opzichte van 2015. Dit ligt 7 procent hoger dan de gemiddelde stijging in de markt. Volgens Martijn Boone, marketingmanager, hebben de nieuwe concepten van Kwalitaria een grote bijdrage geleverd: “We zie...

Ruim 65.000 bezoekers voor Horecava

De Horecava kan terugkijken op een succesvolle editie. In totaal bezochten 65.328 professionals de vakbeurs. Dat is 3,7% procent meer dan in 2017. Beursmanager Luuk Scholte kijkt dan ook positief terugkijken op het evenement. “Het was een week waarin de positieve stemming overheerste. Aan a...

Zo zorg je voor een handicap-vriendelijke onderneming

Vandaag heeft Staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport Martin van Rijn op de Horecava de campagne 'Meedoen met een handicap' gelanceerd. Met deze campagne wil Van Rijn Nederlanders bewust maken en inzicht geven in wat zij zelf kunnen doen om mensen met een beperking volwaardig ...

Café Horeca Restaurant
Meer horecagelegenheden in lege winkelpanden

Het afgelopen jaar is het aantal leegstaande winkelpanden in Nederland licht gedaald, maar dat komt niet doordat de detailhandel het beter doet. Veel winkels zijn omgebouwd tot horecagelegenheden. Dat blijkt uit cijfers van Locatus, een onderzoeksbureau dat gegevens verzameld over de detailhandel in...

Awards Brood Lunchroom
Dit is het lekkerste broodje in de categorie Lekker Anders

Philip van der Sar van Stads-Koffyhuis winnaar vakwedstrijd 'Het Lekkerste Broodje van Nederland, categorie Lekker Anders' op de Horecava Philip van der Sar werkzaam bij Stads-Koffyhuis won met zijn broodje ‘Flipse’ de vakwedstrijd ‘Het Lekkerste Broodje van Nederland, ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang tweewekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2017 - Uitgeverij PS

Uitgave door: